Post info


Comments 0


Author: Emy


Dewasa ini, telefon dan topup menjadi keperluan kepada setiap penduduk, bukan lagi kehendak. Di iLHAMTOPUP, kami menawarkan harga termurah di Malaysia, bagi e-reload MAXIS, CELCOM, DIGI, I-TALk dan lain-lain juga. Contohnya, anda dapat membeli topup RM 10 dengan hanya RM 9.50 sahaja, ini bermakna anda telah untung sebanyak RM 0.50.
Dengan pendaftaran sebagai agen topup anda sendiri boleh topup pada bila-bila masa, dimana jua anda berada, anda juga tidak perlu bersusah payah untuk keluar ke kedai, hanya dua tiga patah SMS untuk anda dapatkan topup ini.
Berpeluang untuk menambah pendapatan sampingan anda dengan hanya menjual topup, dengan cara yang amat mudah untuk melakukan transaksi topup/reload secara SMS, hanya taipkan no. pelanggan beserta kod biasa, dalam masa yang amat singkat anda telah berjaya menjual topup/reload kepada pelanggan anda.



Harga eRELOAD KAMI
(Rate Tahun 2010 Tertinggi Di Malaysia)
Celcom 6 %
Maxis 3 %
Digi 2%
iTALK 9%
UMOBILE 3%

*** Telah Di Naikkan 1 Peratus Mulai 31 Disember 2009 (Mini Server)

           Kelebihan bersama kami............
  • Yuran Pendaftaran Paling Murah Hanya RM30 (RM3 PERCUMA) Sebagai Modal Permulaan Anda, Daftar Seumur Hidup, PROMOSI.
  • Tiada Yuran bulanan, bayaran selenggaraan 'maitenance' dan lain-lain.
  • Keuntungan Bagi Setiap Topup 'Reload' Paling Tinggi Di Malaysia.
  • Boleh Topup Serendah RM3,4,5,6,7,8,9.. Hingga RM100. Ya, Betul !!!
  • Setiap Transaksi SMS (Semak Baki,Transfer Kredit) Hanya Dicas 1Sen Per SMS.
  • Menggunakan Sistem Topup'Reload' 24jam, Cepat, Pantas & Tepat.
  • Anda Juga Boleh Menggunakan yahoo messenger,
    Selain Handphone Sendiri Untuk Membeli Topup.
  • Tidak memerlukan Kos Lain, seperti Sewa kedai, elektrik, pekerja dll.
  • Banyak Lagi Kelebihan Agen Bersama Kami. Klik Sini
  • Pakej = Agen, Master Agen, Master Dealer & Mini Server. Klik Sini
Sekiranya anda adalah peniaga kecil,sederhana atau besar, penuntut IPTA/S atau Kolej atau individu yang ingin menambahkan pendapatan sampingan anda, jangan lepaskan peluang ini bagi menyertai perniagaan yang pasti menjanjikan pulangan yang lumayan untuk anda atau setidak-tidaknya untuk kegunaan sendiri dan keluarga serta rakan karib anda. Modal permulaan yang rendah untuk memulakan perniagaan.

Kini, hampir 21.5 JUTA di Malaysia telah memakai Handphone. Tidak kiralah handphone mahal atau murah, prepaid memang penting dan diperlukan. Diwaktu-waktu kecemasan untuk membuat panggilan dan menghantar SMS juga MMS.
Keratan akhbar ini diambil pada 4 tahun yang lalu. Angkanya pun dah menggerunkan. Statistik terkini pengguna telefon bimbit pada suku ke 2 tahun 2009 mencecah angka 28.5 juta pengguna. Bayangkan diwaktu semasa ini, lebih dahsyat.
Dan yang ajaibnya pengguna telefon PRA-BAYAR(PREPAID) seramai 22.5 juta pengguna iaitu hampir 79% dari jumlah keseluruhan pengguna telefon.Berbanding hanya 6.1 juta sahaja yang menggunakan telefon POSTPAID(Bil).


iLHAMTOPUP menjalankan sistem fleksi autoreload yang beroperasi 24 jam/365 hari setahun. Berkonsepkan ‘Direct Business’ di mana anda tidak perlu untuk cari downline demi komisyen bersyarat yang tinggi. Sistem yang fleksibel, mudah dan boleh menjual top up dimana-mana dan bila-bila masa tanpa kira waktu. Tiada had minima untuk anda tambah modal.(Modal mengikut kemampuan anda) Hanya perlukan handphone yang ada fungsi SMS dan anda tahu mengendalikan sistem SMS.
Jika, anda menjadikan ini suatu perniagaan, ia amatlah menguntungkan. Jadi apa yang anda tunggu lagi. Ayuh, sertai sekarang dengan pakej yang ada sekarang.




0 comments:


Post a Comment